Musim dan Papan Pendahulu Guild

Musim Guild sedang berlangsung, dan ini bermaksud pemain dari serata dunia sedang berikrar kesetiaan mereka dengan harapan akan mencapai kegemilangan untuk guild mereka. Jika anda biasa dengan keadaan ini, FAQ ini adalah untuk anda!

Berapa lamakah satu musim Guild?

Setiap musim akan berlangsung selama lebih kurang 3 bulan. Dalam tempoh ini anda akan mendapat peluang untuk mendaki papan pendahulu dengan bermain permainan bersama rakan guild anda untuk memperoleh Mata Trofi. Kemudian, apabila musim berakhir, kami akan RESET DAN MELAKUKANNYA SEKALI LAGI!

Kerjasama itu memang hebat, tetapi apa yang akan saya dapat?

Masa yang anda luangkan untuk bermain dengan rakan guild akan dibalas dengan Mata Trofi, yang akan menaikkan level milestone anda untuk musim itu dan mengaktifkan ganjaran. Trek ini dan jumlah TP akan reset pada penghujung setiap musim, jadi pastikan anda memerhatikan jumlah masa yang tinggal untuk naik level.

Hendak berpindah ke guild yang lain? Jangan risau! Mata Trofi akan mengikut anda sepanjang musim, tidak kira apa-apa guild yang anda sertai.

Kandungan tepat trek ganjaran akan berubah dari musim ke musim, jadi lihat ringkasan kami untuk melihat perkara yang tersedia pada masa ini!

Jadi, bagaimanakah saya boleh mendapat Mata Trofi?

Main sahaja dengan rakan guild anda, dan anda akan memperoleh Mata Trofi sebagai tambahan kepada ganjaran selepas perlawanan anda yang lain!

Bagaimanakah papan pendahulu berfungsi?

Anda fikir anda sebahagian daripada guild terbaik di dunia? Atau mungkin juga anda fikir anda ahli guild terbaik dalam guild yang terbaik di dunia! Jadi, buktikanlah! Dengan papan pendahulu guild, anda dapat lihat betapa hebat anda dan guild anda berbanding yang lain.

Papan Pendahulu Guild

Pada papan pendahulu Guild, guild dari serata dunia akan bersaing antara satu sama lain menggunakan mata mereka dengan guild dari kesemua pelayan untuk melihat juara yang akan merampas takhta itu.

Pingat akan diberikan kepada guild berdasarkan rank keseluruhan mereka pada papan pendahulu. Anda boleh melihat pingat ini dipaparkan dengan bangganya di halaman guild anda, dan juga di potret anda semasa skrin pemuatan sebelum permainan:

 

Standard

Tier01.png

75% Terbaik

Tier02.png

50% Terbaik

Tier03.png

25% Terbaik

Tier04.png

10% Terbaik

Tier05.png

1% Terbaik

Tier06.png

20 Terbaik

Tier07.png


Papan Pendahulu Individu

Papan pendahulu sumbangan membolehkan ahli guild terlibat dalam persaingan mesra dengan membandingkan prestasi mereka dalam aktiviti Guild.

Jumlah sumbangan setiap pemain sepanjang musim boleh dilihat oleh semua pada papan pendahulu individu. Papan ini hanya melibatkan pemain yang merupakan sebahagian daripada guild semasa, jadi markah anda tidak sepatutnya kekal jika anda membuat kemajuan.

Apakah akan berlaku di penghujung musim?

Apabila musim sampai ke penghujungnya, papan-papan pendahulu akan berhenti dikemas kini dan pingat akan terkunci. Anda dan rakan guild anda boleh terus bermain bersama untuk pengaktifan TP pada saat terakhir, tetapi kedudukan guild anda tidak akan berubah.

Namun, jangan risau! Apabila satu musim berakhir, musim seterusnya akan tiba tidak lama lagi. Anda akan mendapat satu set ganjaran bertema serantau yang baharu untuk diperoleh dalam masa yang singkat!

Untuk maklumat tentang masa akhir/masa mula musim yang paling terkini, pastikan anda memantau halaman utama guild dalam permainan.

Adakah artikel ini membantu?

Tidak dapat mencari apa yang anda mahu?

Kami sedia membantu anda! Hantarkan tiket! Selagi poro tidak memakannya, kami akan segera menghubungi anda.

/ Hantar Tiket
Kuasa daripada Zendesk