Wild Rift - Event Ditampilkan

Arcane kembali untuk musim kedua dan terakhir, dan League of Legends: Wild Rift sudah bersedia. Raikan kegemilangan dan lebih ramai lagi patch melalui Event Ditampilkan.

Jadual

Mula - 17 Oktober 2024 // 8:00 pagi GMT+8
Tamat - 9 Januari 2025 // 7:59 pagi GMT+8*

*Tarikh dan waktu tertakluk pada perubahan. Sentiasa semak jadual dalam permainan untuk mendapatkan maklumat yang paling tepat.

Apakah itu Event Ditampilkan?

Event Ditampilkan ialah perjalanan gabungan yang berlangsung sepanjang patch. Acara Ditampilkan ini memberi anda tinjauan dalam acara Wild Rift semasa dan yang akan datang, justeru itu membolehkan anda menyimpan Wild Core apabila anda melihat acara yang menampilkan champion kegemaran anda yang akan tersedia tidak lama lagi, atau untuk merancang sesi permainan masa hadapan apabila event utama bertindih.

Perkara yang paling menarik ialah Event Ditampilkan didatangkan dengan cara menjadikan ganjaran daripada acara berbaloi sepanjang patch ini:

Kedai Penebusan

Etalase baharu ini mengandungi banyak kandungan yang jarang ditemukan dan hebat, hanya ada satu cara untuk mendapatkan kandungan ini: Key of Ingenuity, mata wang eksklusif Pengembaraan Rift untuk tampung kali ini yang boleh anda peroleh dalam Sambutan Ulang Tahun ke-4 kami. Terdapat banyak peluang untuk mendapatkan lebih banyak Key of Ingenuity, oleh itu, sila nantikan. Pastikan anda membelanjakan Wild Core itu sebelum patch baharu datang pada 9 Januari 2025!

Adakah artikel ini membantu?

Tidak dapat mencari apa yang anda mahu?

Kami sedia membantu anda! Hantarkan tiket! Selagi poro tidak memakannya, kami akan segera menghubungi anda.

/ Hantar Tiket
Kuasa daripada Zendesk