Wild Rift - Legends of Two Realms

fiend-queller splash.png

Sertai Yone menghalau musuh anda dari dunia ini ke dunia seterusnya dalam League of Legends: Wild Rift's Legends of Two Realms event.

Jadual

Mula - 12 September 2024 // 8:00 pagi GMT+8
Tamat - 7 Oktober 2024 // 7:59 pagi GMT+8*

*Tarikh dan waktu tertakluk pada perubahan. Sentiasa semak jadual dalam permainan untuk mendapatkan maklumat yang paling tepat.

Nasib Cabutan

Belanjakan Wild Core untuk mendapatkan satu peluang (atau lima peluang!) antara salah satu daripada dua kumpulan hadiah, yang anda pilih sebelum membuat cabutan dan boleh diubah pada bila-bila masa. Setiap kumpulan mengandungi hadiah yang boleh anda menangi berbilang kali (seperti Empyrean Jade istimewa yang anda boleh tukarkan dengan hadiah, Poro Energy dan banyak lagi) dan kandungan premium yang anda hanya boleh cabut daripada kumpulan itu sekali sahaja (seperti skin Fiend Queller). Anda boleh menyemak kebarangkalian anda untuk mencabut kandungan tertentu dengan memilih satu kumpulan dan menekan butang Kebarangkalian di penjuru.

Skin Fiend Queller

Kumpulan hadiah ini mengandungi beberapa skin Fiend Queller:

  • Fiend Queller Pyke
  • Fiend Queller Swain
  • Fiend Queller Varus
  • Fiend Queller Camille

Terdapat juga meter khas di bahagian bawah skrin yang penuh dan bersinar apabila anda mencabut lebih banyak kandungan, menunjukkan anda semakin hampir dengan cabutan premium dijamin. Jika anda mengisi meter, anda akan menerima skin Fiend Queller yang dijamin. Cabutan kandungan premium juga akan menetapkan semula meter, dan meter akan berhenti diisi apabila tiada lagi skin Fiend Queller lagi untuk dimenangi.

Skin Ultimate Fiend Queller Yone

Kumpulan kedua hanya mempunyai satu skin tambahan istimewa: Ultimate Fiend Queller Yone, yang pertama daripada peringkat skin baharu! Walaupun anda berpeluang untuk memenangi skin ini secara rawak, anda juga boleh mendapatkan skin ini dengan mengumpulkan kesemua 13 Artifak, yang anda peroleh secara rawak apabila membuat cabutan daripada kumpulan ini.

Kedai Penebusan

Kedua-dua kumpulan mengandungi Empyrean Jade, yang boleh anda tukarkan dalam Kedai Penebusan untuk mana-mana hadiah yang anda mahukan. Jika anda mempunyai mana-mana Empyrean Jade ganti yang anda tidak gunakan sebelum event selesai, jangan risau—Empyrean Jade itu akan ditukar secara automatik kepada 10 Poro Energy setiap satu.

Adakah artikel ini membantu?

Tidak dapat mencari apa yang anda mahu?

Kami sedia membantu anda! Hantarkan tiket! Selagi poro tidak memakannya, kami akan segera menghubungi anda.

/ Hantar Tiket
Kuasa daripada Zendesk