Wild Rift - Trivia Kindred

Satu tidak akan wujud tanpa yang lain. Mereka melawat kami semua pada akhirnya, tetapi apkaha yang anda sebenarnya tahu tentang Wolf dan Lamb? Uji pengetahuan anda apabila Kindred menyertai League of Legends: Wild Rift.

Tarikh

Mula - 29 Mac 2024 // 8:00 pagi GMT+8
Jawapan Didedahkan- 8 April 2024 / 7:59 pagi GMT+8*
Tamat - 11 April 2024 // 7:59 pagi GMT+8*

*Tarikh dan waktu tertakluk pada perubahan. Sentiasa semak jadual dalam permainan untuk mendapatkan maklumat yang paling tepat.

Pastikan anda memasukkan semua tekaan anda sebelum jawapan didedahkan, kemudian tuntut semua ganjaran anda sebelum event tamat.

The Hunt Begins

Mari kita ketahui sejauh mana pengetahuan anda tentang The Eternal Hunters.

Anda akan bermula dengan soalan mudah secara percuma, tetapi anda perlu memenangi dua perlawanan untuk membuka kunci setiap soalan yang berikutnya. Tetapi jangan risau—anda juga akan mendapat 1 Kad Fortitude untuk setiap soalan yang anda buka kunci selepas soalan pertama dan 2 Kad Fortitude untuk soalan terakhir.

Capai penghujung pemburuan Kindred dengan membuka kunci kesemua 6 soalan, dan anda akan mendapat ikon Lamb bersama-sama dengan Kad Perlindungan Kehilangan Pangkat (Rank Loss Protection Card).

wolf-icon.png

Kebenaran Terbongkar

Pada 8 April 2024 pada 7:59 pagi GMT+8, semua jawapan akan didedahkan! Anda akan memperoleh sesuatu ganjaran walaupun anda tidak menjawab sekurang-kurangnya satu soalan yang betul, tetapi pastikan semuanya betul dan anda akan mendapat bonus istimewa.

Jika anda… Ganjaran
Salah untuk setiap soalan (perlu meneka sekurang-kurangnya sekali!) Boost XP
Betul untuk setiap soalan 100 Blue Mote (600 kesemuanya)
Betul untuk semua 250 Blue Mote

 

Adakah artikel ini membantu?

Tidak dapat mencari apa yang anda mahu?

Kami sedia membantu anda! Hantarkan tiket! Selagi poro tidak memakannya, kami akan segera menghubungi anda.

/ Hantar Tiket
Kuasa daripada Zendesk