Caj Tanpa Kebenaran Daripada Riot Games

Anda mempunyai caj tanpa kebenaran daripada Riot Games atau seseorang yang anda kenali telah membuat pembelian daripada Riot Games tanpa pengetahuan atau persetujuan anda. Artikel ini membimbing anda untuk melaporkan transaksi dan memulakan langkah untuk mendapatkan kembali wang anda terus daripada Riot.

Sekiranya anda mempunyai Akaun Riot, log masuk dan hantar tiket di sini. Sekiranya anda tidak dapat mengakses Akaun Riot DAN pembelian tanpa kebenaran dibuat menggunakan kad kredit anda yang dipautkan, serahkan tiket dalam Pemulihan Akaun supaya kami dapat menangani semua aspek akaun anda yang terjejas.

Saya tidak mempunyai Akaun Riot, dan saya tidak tahu siapa yang membuat pembayaran ini

Anda tidak bermain permainan video Riots (contohnya, League of Legends, Wild Rift, VALORANT), dan tiada siapa yang dibenarkan untuk menggunakan maklumat pembayaran anda juga. Namun, anda telah dikenakan beberapa caj daripada Riot Games. 

Cara membetulkan masalah:

  • Hantar borang yang berikut agar kami boleh membayar balik sebarang pembelian palsu DAN mengalih keluar maklumat pembayaran anda jika masih bersambung dengan mana-mana Akaun Riot: 

     

Sebaik sahaja kami dapat mengesahkan butiran di atas dalam sistem pengebilan kami, kami boleh menggantung akaun yang menggunakan kad debit atau kredit (untuk mengelakkan caj selanjutnya) dan membayar balik semua pembelian yang dibuat dengan cepat. Wang itu akan dikembalikan kepada anda dalam masa 3-5 hari perniagaan.

Seseorang yang saya kenali telah membuat pembayaran ini

Mungkin anda membenarkan seseorang di dalam rumah anda membeli sesuatu dengan maklumat pembayaran anda sekali sahaja tetapi mereka terus menggunakannya tanpa kebenaran anda. 

  • Untuk membetulkan keadaan ini, sila serahkan borang di atas dan cuba untuk membatalkan semula pembayaran yang tidak dibenarkan dan mengalih keluar maklumat pembayaran anda daripada mana-mana akaun yang masih menggunakannya.

Penting: Tindakan ini akan menyebabkan pengharaman caj balik terhadap akaun orang itu. Perkara ini bermakna akaun mereka akan digantung sehingga mereka membayar balik caj yang telah dibatalkan semula. 

 

SOALAN LAZIM

Adakah anda mendapat kembali wang anda untuk caj tanpa kebenaran?
Ya, kami akan membalikkan pembelian yang dibuat kepada Riot Games (wang itu akan kembali kepada anda dalam 3-5 hari perniagaan) dan kami akan mengharamkan akaun yang melakukan kesalahan.

Untuk mempertikaikan sebarang caj tanpa kebenaran lain yang tidak dibuat kepada Riot Games, sila laporkannya kepada institusi kewangan anda.

Bilakah saya boleh mempertikaikan pembelian tanpa kebenaran?
Anda mungkin sudah jelas tetapi semakin cepat penipuan dilaporkan, langkah berjaga-jaga yang lebih cepat dapat diambil untuk membalikkan pembayaran dan menyelamatkan semula kad anda. Semak penyata kad kredit anda sekurang-kurangnya sekali sebulan untuk memastikan bahawa anda mengesan pembayaran yang tidak diingini sebelum terlambat!
Adakah artikel ini membantu?

Tidak dapat mencari apa yang anda mahu?

Kami sedia membantu anda! Hantarkan tiket! Selagi poro tidak memakannya, kami akan segera menghubungi anda.

/ Hantar Tiket
Kuasa daripada Zendesk